zondag 24 juni 2007


Als iemand zich afvraagt waar ik gisteravond zat: op de foto staat mijn alibi. De hele dag wilde ik al aan de slag, maar laat opgestaan, bezoek, even (hobby) inkopen doen en gisteravond kreeg ik toch nog de geest. Ik heb niet zoveel gekocht hoor, alleen gekleurd papier om te matten en een aquarelblok (heel geschikt papier om op te borduren; mooie structuur) en ik zocht eigenlijk correspondentiekaartjes om te stempelen, maar die hadden ze niet. O ja, geweldig lint in zes kleuren en een bloemen- en vlinderpapierblokje had Heidy 's ochtends al voor me meegebracht HAHA. Ach, het waren inkopen van Action en daar kost alles zo'n beetje 89 cent, leuk shoppen is dat. Maar goed, dit is dus mijn produktie van gisteravond; het ging lekker. Nog een eyelet hier en daar en op kaarten plakken en natuurlijk nog kleuren. Dat doe ik met mijn geweldige nieuwe doos met 72 (!) Coloursoft potloden (niet van Action haha, pfffff wat een aanschaf!). Ooooooooh, wat heb ik een plezier in dat scrappen!!!

Geen opmerkingen: