vrijdag 24 augustus 2007

Ik doe mee met de wedstrijd Clubs Kaartenmaakster 2007 op Clubs en deze kaart is mijn bijdrage voor opdracht 11: maak een scrapkaart voor of met een kind en gebruik knalgroen en knalgeel. Ik ben hiermee door naar de finale, dus dat wordt heel spannend. De finale-opdracht is een stakaart (???? ja dat zei ik ook, maar er was gelukkig een toelichting).

Ik had al een paar weken een mooi boekje thuisliggen waar ik mijn ideeën in op zou gaan schrijven. Ik heb er tot vandaag niets mee gedaan. Ik heb nu een aantal kaarten uit mijn ideetjesmap (lees: jatmap haha) geprint en ingeplakt. Ook workshops en kaartpatronen die overal rondslingerden heb ik nu ingeplakt. 'k Moet zeggen: het wordt vast een boekje waar ik graag in zal kijken. Ik maak eigenlijk geen kaarten na uit mijn jatmap, want hoe vreemd het ook klinkt: dat vind ik nog moeilijker dan zelf iets verzinnen. Wat ik er wel mee doe is kijken naar de details die op de kaarten gebruikt zijn (een knoopje hier, een lintje of labeltje daar); hardstikke handig als je nog iets mist op je kaart.

Geen opmerkingen: