vrijdag 28 september 2007

Deze kaart heb ik gemaakt voor een meester van school. De tweeling is vorige week geboren. Ik maak op het moment alleen kaarten die "moeten", voor de rest komt er helaas niet echt veel uit mijn handen. Niet fijn, zo'n hobbydip. Ik heb afgelopen dinsdag wel een hele ochtend besteed aan teksten op kaarten die ik al af had. Ik probeer dat eigenlijk altijd gelijk te doen, maar dat was er niet van gekomen, maar nu ben ik weer helemaal bij. Er staat ook een enorme hoeveelheid kaarten die ik met een envelop in een zakje moet doen, misschien moet ik dat ook maar eens gelijk gaan doen als de kaart af is, raken ze ook niet meer beschadigd in die overvolle bak. Waar haal ik toch al die kaarten vandaan??? Voor m'n gevoel heb ik al weken niets gemaakt, maar dat klopt dus niet.

Geen opmerkingen: