zondag 9 maart 2008

Ik ben de laatste tijd echt uit op zittende magnolia's. Zo leuk op een bankje, het trapje of zoals hier op een papierrandje. Papier is Garden Gate van Daisy Bucket. Die lijn stond al een hele tijd onaangeroerd in mijn papierbak en nu dan eindelijk verknipt, het begin kan maar gemaakt zijn! Het tabblaadje is een Quickutz-die, de tekst gefeliciteerd heb ik geprint en de bloemen heb ik zelf gemaakt. Een tip van iemand gekregen op clubs. Het is een Cuttlebug embossing folder. De ge-emboste bloem uitknippen en altijd de perfecte kleur bloem bij je papier. Ik mag wel zeggen dat ik inmiddels een behoorlijke bloemencollectie heb opgebouwd, maar ik grijp heel regelmatig mis, dat is dus bij deze opgelost, super.

7 opmerkingen:

Marja Sch zei

Wat een mooie kaart. Goed idee van die bloemen, daar zal ik ook eens aan denken. Groetjes Marja

Jeanet zei

Super mooi kaartje , ik doe dat met de ijssterren embossingfolder van de cuttlebug erg leuk op een kerstkaart !

S zei

Ooo prachtige kaart weer Dicky!! Leuk gedaan met die bloemen!

Janny zei

woow erg leuk weer Dicky!

Alma zei

Je hebt weer geweldige kaartjes gemaakt Dicky! En die tip van de bloemen is súper! ga ik onthouden!

Cora zei

geweldig dicky heb ff je blog zitten bewonderen super hoor je kaartjes
groetjes

Jolanda zei

Leuk kaartje Dicky!