vrijdag 21 maart 2008

Ik weet nu wat ik gisteren in Den Bosch moest: een geweldig leuke dag hebben en deze fantastische spullen kopen! Het kon allemaal in één tas, heel bescheiden vond ik het zelf. Wat kan een mens daar toch blij van worden! Moet wel bekennen dat ik bij thuiskomst vrijwel direct een aantal Magnolia stempels heb besteld waar ik tevergeefs naar heb gezocht gisteren.



Kortom, ik ben helemaal gelukkig en ik kan blijven kijken naar die spullen; nadeel is altijd dat het bij mij even moet bezinken voordat ik er echt mee aan de slag ga, terwijl je juist zou denken dat je staat te popelen om het mes erin te zetten.

3 opmerkingen:

Janny zei

prachtige aankopen Dicky! en dat heb ik ook altijd hoor, eerst moet ik even tegen het papier aankijken en genieten voordat ik er mee aan de slag kan;)

gea zei

owwww ..wat leuk allemaal !!!
heerlijk al die nieuwe spulletjes weer he !!
geniet er maar lekker van.

Jeanet zei

hihihi Dicky je hebt je redelijk ingehouden met je aankopen , bij mij paste het toevallig ook in 1 tassie !!! Ik vond het super leuk je te ontmoeten , nu ik tegen dit scherm aankijk heb ik er wel een gezicht bij , veel plezier met je spullen !