maandag 14 april 2008


Deze kaart heb ik gemaakt aan de hand van een workshop van Tiets met het papier uit de Doe@kit. De stempels zijn van Panduro. Ik heb zelf de wedding stempels van Panduro, deze afdrukjes heb ik van Miranda gekregen.
Verder ben ik momenteel druk bezig met een boekje voor mezelf, waarin ik al mijn Magnolia stempels verwerk. Dat wordt natuurlijk een naslagwerk om duizend keer te bekijken. Nadeel alleen is dat ik er papier voor gebruik dat ik heel snel op wil hebben, omdat ik er tijdens het afrekenen eigenlijk al op uitgekeken was :-). Als je het hele boekje in één soort papier (met weliswaar acht verschillende motieven) maakt, is het inkleuren natuurlijk ook best eenzijdig. Gelukkig pasten mijn kerststempels er niet meer in, dus dat wordt een apart boekje.

3 opmerkingen:

S zei

Geweldige kaart Dicky en ik ben benieuwd naar je boekje :P

Janny zei

hij is super Dicky en wat een leuk idee om zo'n boekje te maken!!

Jolanda zei

Ziet er supers uit Dicky! Ik ben ook heel benieuwd naar je boekje!