vrijdag 9 mei 2008

Eindelijk weer eens een kaart gemaakt. 't Ligt helemaal stil op het moment, mede door het mooie weer denk ik. Tijd om te knippen en te borduren, omdat je dat ook buiten kunt doen. Voor deze kaart heb ik een stempel van Panduro gebruikt, papier is Lilykate van BG en de letters zijn gemaakt met het QK alfabet Ginger.

Ik heb op Koninginnedag kaarten verkocht op een kunstmarkt (ja ja) in ons dorp. 't Was helaas niet echt druk maar wel een gelegenheid om al mijn kaarten eens kritisch te bekijken en uit te zoeken. Ik heb er nog best veel die gemaakt zijn uit die kant en klaar boeken van Studio Light. Prima kaarten, maar best "hapklare brokken" en daar houden onze klanten niet van. Op zich een compliment natuurlijk, dat betekent dat onze eigen creaties toch beter verkopen. Ook leuk om reacties op de scrapkaarten te krijgen. Ik gebruik voornamelijk Magnolia's; de één vindt dat ze geen gezicht hebben, de ander vindt ze kinderachtig en de volgende is er gelukkig net zo gek van als ik. Je moet er natuurlijk wel van houden, zo'n drukke kaart. Gelukkig vind ik het nog steeds leuk om te knippen en te borduren, dus dat blijf ik gewoon ook doen en met dit weer scrappen .... mij niet gezien

2 opmerkingen:

Janny zei

wat een prachtige kaart Dicky en ook ik ben nog steeds aan de borduur en knip hoor en inderdaad met dit weer is het heerlijk om buiten te zitten te borduren

S zei

Prachtige kaart Dicky! Bij mij is het ook momenteel wat rustiger door het mooie weer. Ik ben liever bezig in de tuin dan aan de kaart maar toch kriebelt het dus ik denk dat ik toch morgen... ;) Fijn weekend! Groetjes, Sandra