dinsdag 20 mei 2008

Ik heb deze award van Marga gekregen en ik mag hem doorgeven aan twee andere bloggers. Er zijn heel veel blogs waar ik graag kijk, dus ik geef hem symbolisch door aan alle bloggers die ik regelmatig bezoek.


Afgelopen zaterdag was er een clubdag van Crazy Meiden, waar ik tot mijn groooooooooooote spijt niet bij kon zijn. Gelukkig hebben ze de beschrijving van het project beschikbaar gesteld voor de thuisblijvers, dus ik heb me vandaag prima vermaakt met het maken van dit boekje.



De kleuren op de foto's zijn verschrikkelijk; het was ook niet het gemakkelijkste project om op de foto te zetten. Ik heb McKenna van K&Company gebruikt, dus de mensen die dit papier hebben kunnen zich beter voorstellen hoe het boekje er in werkelijkheid uitziet.

10 opmerkingen:

Jeanet zei

Ohhhhhhhh gaaaaffff Dicky !! Super mooi papier, heb het laatst geruild met iemand !

S zei

Prachtig geworden Dicky en het papier is ook geweldig voor dit project!

Marja Sch zei

Geweldig gedaan Dicky. Ik vind de rug van het boekje heel mooi zo. Gr Marja

marja zei

dicky het is prachtig!!!

Janny zei

jammer dat je niet bij de clubdag kon zijn, maar je uitwerking van het tagboekje is geweldig!!

Karin zei

wauw, wat een mooi boekje is dat geworden. Vind hem helemaal super!!!

Grootste SWAP ooit op mijn blog. Ik hoop dat je mee wilt doen

Riet zei

hoi dicky.
wat een schitterend boekje heb je gemaakt.
de kleur is zo fijntjes.
echt geweldig.
groetjes riet .

Jolanda zei

Ziet er supers uit Dicky!

Francien zei

Prachtig is het boekje geworden...schitterend!!!Het papier is supergaaf!! mooi kleuren.
groetjes Francien

Daan zei

Ziet er super uit hoor Dicky. Ook in het echie. Het is schitterend papier