zondag 14 september 2008

Zat ik gisteren nogal te dippen met al die kerstknipvellen waar ik nu eindelijk weleens vanaf wil en ook nog een berg kerstpapier, waarvan ik me afvraag waarom ik het ooit kocht, heb ik me vandaag uitgeleefd op een aantal simpele kerstkaartjes waarmee ik niet twee, maar veel meer vliegen in één klap geslagen heb: zes 3D-plaatjes, een kerstlijn tot de laatste snipper, rechthoek cardstock en rood lint waar ik wel zestig meter van heb: allemaal gebruikt! En voor wie zich afvraagt waarom ik nog zit te tobben met die oude rommel (dat vroeg ik me gisteren ook af haha): de voldoening als ik alles op een nette manier heb "weggewerkt" is GROOT! Nog zo'n tien knipvellen te gaan en dan zijn ze op!!

6 opmerkingen:

Marja Sch zei

Goed gedaan hoor. Ze zijn heel mooi geworden. Gr Marja

Riet zei

wat een mooie kaarten Dicky.
ik heb ook nog zoveel van die 3d vellen, ik denk steeds ja nu moet ik dat eens gaan doen, maar er komt er niks van.
liefs Riet.

Alma zei

Ik vind ze hartstikke mooi geworden Dicky! Geweldige combi van scrap en 3D vellen!

HillsAngels zei

Ze zien er geweldig uit en zo is het allemaal toch nog goed gekomen

groetjes Hil

Unknown zei

Ze zijn echt leuk!! OOk in het echt!! En tellen ook mee voor de uitdaging van 1000 kaarten???

angelicaatje zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.