zondag 12 oktober 2008

Na een kaartendip kom ik weer aardig op gang. Met het nodige liften uit Cards Only moet ik zeggen, de kaarten zijn nagenoeg nagemaakt, maar hé, daar zijn die bladen toch voor soms ;-).

Deze vieze man heb ik voor het eerst gebruikt. Ik heb hem gekocht voor "leeftijdskaarten" en ik ben er wel blij mee eigenlijk. Voordat ik hem ingekleurd had vroeg ik me even af of het wel wat ging worden, maar nu de kaart klaar is, staat hij er toch wel lekker op.

De 3 en de 0 heb ik zelf gemaakt. Ik heb de cijfers twee keer gestanst uit megadik cardstock, op elkaar geplakt voor extra dikte en toen gekleurd met bruine stempelinkt. Met wit heb ik er een swirl op gestempeld en daarna twee keer met clear embossingpoeder bewerkt.

4 opmerkingen:

Riet zei

wat heb je toch weer prachtige kaarten gemaakt Dicky.
liefs Riet.

M@ureen zei

Prachtige kaarten weer hoor Dicky!

Tiets zei

schitterende bedacht en gedaan Dicky!

Marjolein zei

Ik vind ze super Dicky!! En die enge man...... jak, als je er zo uit ziet als je op "leeftijd" bent.....