vrijdag 6 februari 2009

Iets nieuws

Ik heb het eens op een andere manier geprobeerd. Ik had steeds het probleem dat ik na een scrapkaart helemaal geen zin had om papier uit te zoeken met bijbehorende bloemen enz. Ik heb nu één papierlijn gekozen (Blush van BG in dit geval) en heb hiermee drie kaarten voorbereid, dus alle stukjes gesneden. Toen heb ik alle drie de afdrukjes ingekleurd, daarna de kaarten in elkaar gezet en als laatste de "pimpdozen" erbij gepakt. Het is me heel goed bevallen en het scheelt me een berg rommel op mijn werkblad.

4 opmerkingen:

miranda zei

wauwwie ze zijn weer super meis hahaha:)

annemarie zei

en ze zien er schitterend uit, ik vind dat ook zo'n geweldige lijn van basic grey

groetjes Annemarie

Angelique zei

wat een geweldig idee zeg en je hebt meteen 3 kaartjes af;) ze zijn alledrie schitterend hoor!!

liefs angelique

Riet zei

wat een schitterende kaarten heb je gemaakt Dicky.

liefs Riet.