dinsdag 10 februari 2009

Serie van vier!

Ik heb nu een serie van vier kaarten tegelijk gemaakt. Ik vind het superhandig, omdat mijn bureau pas in de laatste fase (het pimpen van de kaarten) een bende wordt, want dan komen alle bakken pas voor de dag. Deze kaarten heb ik gemaakt met papier van My Mind's Eye. De twee hoge smalle kaarten heb ik gemaakt aan de hand van een sketch van de club van Tiets, de beterschapskaart met een sketch van Crazy Meiden en de kaart met Sarah Kay stempel met een sketch van Scrapfun. Ik geloof dat ik nu zo'n beetje alle uitdagingen van clubs gemaakt heb voor deze maand.

5 opmerkingen:

Riet zei

wat een schitterende kaartjes heb je gemaakt Dicky.

liefs Riet.

annemarie zei

wat een bjoeties zeg, erg mooie en praktisch om 1 lijn te gebruiken voor meerdere kaartjes

groetjes Annemarie

sylvia zei

erg mooie kaartjes
groetjes sylvia

Marja Sch zei

Geweldige super kaarten hoor. Gr marja

CraftyC zei

These are all gorgeous, you make lovely cards!
Clairex