zondag 7 juni 2009

Nieuwe stempels

Voor deze twee kaarten heb ik nieuwe stempels gebruikt. Alhoewel ...... de stempels lagen er al even en de kaarten eigenlijk ook, vandaag heb ik heerlijk alles afgemaakt wat er nog lag en dit zijn er twee van. Het "oude" magnoliameisje stond al heel lang op mijn verlanglijstje en eindelijk heb ik 'r, ik vind haar zooooo lief. Papier is van My Minds Eye.

Nu alles af is kan ik aan de slag met mijn nieuwe BG paperpads, want daar heb ik laatst buiten al een aantal afdrukken bij ingekleurd en ik neem me voor de honderdste keer voor om nu eens alles gelijk af te maken.


6 opmerkingen:

Made by Janet zei

ze zijn erruuugggg leuk geworden!!

Groetjes Janet

Marianna zei

Ik vind ze weer super!!
Leuk he als alles zo blijft liggen hihhi

Groetjes Marianna

annemarie zei

ze zijn super hoor Dicky, mooie kleurtjes

groetjes Annemarie

♥ Sonja Bekker ♥ zei

wat zijn het weer mooie kaartjes geworden,
lieve kleuren heb je gebruikt!!

xox sonja

Janny zei

ze zijn super geworden Dicky!

Heartland Creek Graphics zei

Wat een leuke kaarten maak jij,lekkere frisse kleurtjes :D

groetjes Vera