zondag 4 april 2010

Daar is 'ie weer

Aangezien ik dit jaar al mijn stempels twee keer wil gebruiken kon ik niet nog een keer om die viezerd heen, dus hier is 'ie dan. Deze kaart heb ik gemaakt voor de langlopende wedstrijd van Scrap en Stempel op Clubs. Er was een sketch en de overige voorwaarden waren een lintje of strikje en geen tekst op de kaart.
En deze kaart heb ik gisteren gemaakt met één van mijn eerste papierlijnen en helaas is het nu echt op. 't Is van Crate Paper en ik blijf het schitterend papier vinden. De bloementoef is naar een idee van Erica in Cards Only.

2 opmerkingen:

De Roelies zei

mooie kaarten Dicky
groetjes lilian

Marjolijne zei

Hihi, die oude viezerd blijft maar opduiken ;p Ik vind het weer een geweldig kaartje en ook je twee kaart is een beauty . Goed bezig!

Fijne paasdag nog ,)