vrijdag 1 oktober 2010

Condoleance

Ik had vorige week een condoleance kaart nodig en aangezien ik die eigenlijk nooit zelf maak, dacht ik die even te gaan kopen. Ik stuitte op teksten als "Soms zit 't allemaal even wat tegen" en meer van dat soort "dooddoeners". Ik heb wel deze stempel van Different Colors en Janneke Brinkman scrappapier van 30x30 cm van de Action, dus ben maar eens met die combi aan de slag gegaan. Ik vind het zelf een mooi eenvoudig kaartje zo, dus ga er zeker nog meer maken. Ook heel geschikt als iemand minder mooie berichten heeft gekregen natuurlijk, want met dat in mijn achterhoofd had ik de tekststempel eigenlijk aangeschaft.

2 opmerkingen:

Marjolijne zei

Wat een goed idee, het is zo een stijlvol en gepast kaartje geworden. Erg mooi!

Groetjes, Marjolijne

Betty zei

Ik vind hem wel heel mooi Dicky
Mooie zachte kleuren

Groetjes Betty