donderdag 19 mei 2011

Christmas post

Ben stug aan het doorwerken aan de kerstkaarten. Ik heb een stapeltje gesneden liggen met gekleurd afdrukje erbij en daar pak ik van tijd tot tijd wat af en dan zet ik de kaart in elkaar. Wat een heerlijk gevoel dat ik er straks gewoon genoeg heb! Ik vind het altijd geweldig leuk om weer aan de slag te gaan met die kerstkleuren en glitters, maar vorig jaar kwam ik er tekort en heb ik er nog tien bij gemaakt en daar was ik niet echt blij mee. Nu heb ik dus in april al een mooie voorraad

3 opmerkingen:

marijke zei

en gelijk heb je hoor ik doe ook steeds een poging om ze op tijd klaar te hebben maar vaak lukt het me niet, deze is wel heel erg leuk

Anoniem zei

Wat een goed idee om het zo te doen...alles klaar leggen en van tijd tot tijd een kaart zo in elkaar te zetten!
Mooie kerstkaart !!
xxx
Dutch Tulip
Marja

Riet zei

Prachtig gemaakt Dicky,lief die stempel,mooi papier.

Liefs Riet.