zondag 15 mei 2011

A year older

Ik ben helemaal gelukkig met m'n nieuwe aanwinst ... de stropdas stempel. Heel eenvoudig, maar zooooo bruikbaar. Vandaag ben ik lekker aan de kaart geweest, heb er maar liefst zes gemaakt! Ben nu wel helemaal klaar met de mannenkaarten hoor, maar heb ze lekker aangevuld. Deze kaart stond in Cards Only nummer 1, een tijd geleden ben ik begonnen met het doorwerken van alle Cards Only's, maar ben dus nog steeds in nummer 1 bezig. Ik vind het wel handig, soms wordt een kaart nagenoeg hetzelfde als in het blad, maar een andere keer rolt er dan weer heel wat anders uit.

6 opmerkingen:

Silvia zei

Wat een leuke mannenkaart Dicky.

gr. Silvia

José zei

Ik vind 'm heel erg leuk Dicky, super zo'n stempel, je kunt er alle kanten mee op.
Groetjes van José

nicolet zei

Leuke stoere mannenkaart Dicky!
Groetjes en een fijne zondag!
Nicolet

Wybrich zei

geweldig leuke mannenkaarten zijn het! en wat een super mooie stempel is het, kan me voorstellen dat je daar naar op zoek was.

Betty zei

Echt een hele leuke mannenkaart Dicky

Groetjes Betty

Riet zei

Wat een leuke kaart Dicky.

Liefs Riet.