vrijdag 2 november 2012

Kreadoe en smashboek

Gisteren ben ik met mijn zus en Miranda naar de Kreadoe geweest. Veel te grote beurs eigenlijk voor één dag, een kleinere beurs is even gezellig en eigenlijk net zo goed, want ook daar kun je alles kopen. Heb een bescheiden buit, want wat je al hebt hoef je niet meer te kopen haha. Heb ook wat zutter ringen gekocht voor het smashbook wat ik wil maken. De basis heb ik gemaakt van scrappapier en is, op het kerstgedeelte na,  klaar, nu nog vullen. Ik ben van plan om al mijn stempels erin te verwerken en alle stansjes, ponsen, embossingfolders, tekststempels en wat we allemaal nog meer in de kast hebben. Dus op het moment dat ik iets gebruikt heb, leg ik het apart, ook een goeie manier om alles weer eens te bekijken en gebruiken. Even dus geen kaarten van mij denk ik, want ik ga me hier eens helemaal op storten!

3 opmerkingen:

nicolet zei

dat is wel een hele leuke buit!!
Veel plezier ermee en succes met je smashbook. Klinkt leuk!
Groetjes Nicolet

Astrid zei

Dat ziet er weer veel belovend uit Dicky, kan niet wachten tot je smashbook klaar is :-)

Lievs Astrid

Esther zei

Nou nou grootse plannen!!
Ben nu al erg benieuwd naar het resultaat.

Groetjes Esther