zaterdag 2 maart 2013

Beschuit met muisjes

Alweer een wedstrijdkaart, voor Scrap en Stempel op Clubs deze keer. Ook dit papier komt uit het blokje van Forever Friends. Het lintje heeft een beetje in de verdrukking gezeten, behoorlijk storend op de foto. Dat is inmiddels bijgetrokken.

En nu even geen kaarten, want ik ga weer verder met mijn stempelboek. Ik heb wel keurig van elke stempel waarmee ik een kaart heb gemaakt een extra afdrukje bij het boekje gelegd, maar dan moet ik er wel wat mee doen. Het kerstgedeelte is nagenoeg af, ik laat het even liggen voor het geval ik nog meer kerststempels tegenkom. Bovendien weet ik natuurlijk nog niet hoe dik het boek wordt. Het liefste zou ik alleen in één ringband binden, maar ben bang dat dat niet lukt ;-)

2 opmerkingen:

Dili's Creaties zei

wauw wat een gaaf kaart


groetjes Dili

Femmy zei

super kaartje!