zondag 2 juni 2013

Een uitdaging

Ik heb mezelf een mooie uitdaging gegeven. Ik ga 500 kaarten maken zonder nieuwe spullen te kopen. Ik zou er waarschijnlijk wel 1000 kunnen  maken, maar ik denk dat 500 een meer reëel doel is. Het enige wat ik dan koop is lijm, enveloppen, misschien wat noodzakelijk cardstock en verder niks. Tja, en voor mooie tekststempels of een onmisbare stans maak ik natuurlijk ook graag een uitzondering ;-). Ik heb dit jaren geleden ook al eens gedaan met een streven van 700, maar toen ging ik rare kaarten maken en teruggrijpen naar theezakjes en zo omdat mijn knipvellen op waren haha. Ik scrapte toen nog niet, dus had ook geen stempels. Volgens mij ben ik toen tot zo'n 600 stuks gekomen, ook niet mis natuurlijk.

Ik doe dit niet omdat het geld op is, maar ik hoop wat creatiever om te gaan met de spullen die ik heb. Ik heb namelijk het idee dat hoe meer ik verzamel, hoe minder ik maak. Te veel spullen kan dus ook een probleem zijn.

Ik begin maar gelijk met nummer 1. Ik plaats eigenlijk maar zelden een 3D-kaart op mijn blog, terwijl ik er best veel maak. Ik vind het heerlijk om 's avonds te knippen of te borduren.


1 opmerking:

Wybrich zei

Zo herkenbaar Dicky!
Deze kaart is alvast een mooi begin, leuke embossing achtergrond!