dinsdag 15 oktober 2013

Nummer 60

Ik ben afgelopen zaterdag naar de Creadagen in Arnhem geweest en ik heb zowel papier als stempels gekocht!!! Zo, dat is eruit. Kon het echt niet laten liggen natuurlijk, dus eigenlijk wel een goede reden ;-). Ik heb drie kleine Forever Friends kerststempels en twee kleine Country Companions voor kerst gekocht en kerstpapier van Forever Friends. Verder nog de wieg mal van Eline en een baby papierblok van Eline in weer eens heel andere babykleuren. Wel een blauwe en roze basis maar met erg mooi grijs erbij. Volgende week ga ik naar Gorinchem, daar ga ik echt alleen maar rondkijken en inspiratie opdoen haha.


3 opmerkingen:

Esther zei

Ik geloof je meteen,alleen kijken.haha

nicolet zei

Dusse....hard aan de kaart nu. Ben heel benieuwd!
Groetjes Nicolet

José zei

Was al het papier op??? Het is maar goed dat ik al jaren niet meer naar 'n beurs geweest ben, want hier liggen nog stapels papier en ik kan nooit wat laten liggen, veel plezier met je nieuwe spulletjes.
Deze kaart is ook mooi en je hebt er lekker de gang in, nummer 60 alweer.