dinsdag 26 november 2013

Nummer 100

Wat een mooi getal! Nog 450 te gaan, maar dat komt vast goed.

Ik ben nu alleen van plan om eens verder te werken aan mijn boekje(s), waarin ik al mijn stempels ingekleurd en wel, wil verwerken. Het kerstgedeelte is nagenoeg af en ik heb tot nu toe losbladig gewerkt, maar heb nu toch de boekjes ingebonden met de Zutter. Ik hoop dat dat wat meer uitnodigt om er af en toe in te werken, ik heb er nu al zoveel tijd ingestoken, zonde om het niet af te maken. Mijn kaartentelling loopt gewoon door, want die boekjes zijn toch een tussendoor werkje.

Deze kaart heb ik al even geleden gemaakt, mijn eerste met "uitstekende" delen. Het papier is van Maja en oooh, wat is dat een mooie lijn!!


4 opmerkingen:

José zei

Je nummer 100 is een "plaatje" Dicky, leuk die uitstekende delen, toch maar een keer geprobeerd dus, 't was toch niet zo eng hè? ;)

Marjoleine zei

wat is ie mooi zeg!

Liefs,
Marjoleine

Femmy zei

Schitterend Dicky!
groetjes Femmy

Wybrich zei

Gefeliciteerd met nr 100!
Hij is super mooi!