dinsdag 17 juli 2007

Alweer niks te showen, maar dat betekent echt niet dat ik stilzit of zo! De vakantie-hobbyspullen liggen klaar en wat doe ik nog even vlak voordat we gaan: ik begin met twee jaar foto-achterstand in te plakken! 't Is in elk geval een start. Er liggen nog zo'n 900 foto's, maar als ik begin ... ben ik niet meer te houden. Ik zou er natuurlijk het liefst de allermooiste pagina's van maken, maar met deze aantallen kom ik niet verder dan een tekstje en af en toe een leuk achtergrondvel. Vandaag ook alle filmpjes vanaf de bandjes op de PC gezet, dus na de vakantie gaat project "deel 3 t/m ??? van de Johnson kids" van start. Ook dat is een kwestie van beginnen, want ik vind het hardstikke leuk om te doen. Mooi monteren, lekker muziekje en genieten maar! Wat zal het opgeruimd zijn in mijn hoofd en in mijn fotola als ik klaar ben!!

Geen opmerkingen: