zondag 1 juli 2007



Deze twee kaarten vandaag gemaakt voor een verjaardag waar we vanmiddag heen gaan. Het zijn de eerste twee van mijn eigen challenge. Ik heb de laatste tijd zo schandalig veel gekocht dat het weer tijd wordt voor een nieuwe challenge. Ik koop geen materialen meer om kaarten te maken totdat ik 300 kerstkaarten en 400 "gewone" kaarten heb gemaakt. Ik koop dan alleen enveloppen, kaartenzakjes, lijm enz. Ik heb dit vorig jaar ook gedaan en dat is me heel goed bevallen. Ik heb toen natuurlijk wel materialen gekocht, maar niet gebruikt voor die 700 kaarten, ik heb ze echt weggelegd. Tja, er komen altijd buitenkansjes langs hè, die kun je niet laten liggen.


2 opmerkingen:

gea zei

wat super leuk zijn ze geworden !
nu maar hopen dat je challenge af is voordat de kaartendagen en crea doe weer beginnen.....zoooo jammer als je er niet heen kunt....

marja zei

PRACHTIG!!!!
zijn zijn geweldig!
complimenten hoor!