dinsdag 7 augustus 2007

Even nog een kaart uit de oude doos en dan kan het serieuze scrapwerk beginnen!!!! Alweer met dat papier van Junkitz, mijn collectie is nog steeds mager en ik heb één van mijn lieve Magnolia's gebruikt. De bloem is een stans voor de zip en het tekstcirkeltje heb ik in Word gemaakt. Deze week hebben we nog vakantie, dus gaan we hier en daar naar toe en zaterdag een geweldige afsluiting van de vakantie: naar de beurs in Den Bosch. Ik heb er echt weer zin in. Ik ga uit op scrappapier, bloemen, eyelets en brads en het gaat vermoedelijk de eerste keer zijn dat ik zonder knipvellen van een beurs thuiskom ;-)

4 opmerkingen:

Lia zei

moooie kaart en schattige magnolia

S zei

Wat een leuke kaart heb je gemaakt Dicky! :)

Angelique zei

Mooie kaart en hele mooie kleuren

Alma zei

Mooi kaartje en prachtig papier heb je ervoor gebruikt! Wat trouwens een enorm knap voornemen om eerst 700!! kaartjes te gaan maken voor je weer nieuw materiaal gaat gebruiken. Dat zou ik dus noooooooit vol kunnen houden! Ik wens je heel veel sterkte om al het moois dat er weer gaat komen te kunnen weerstaan ;-) Ik ga jou ook linken op mijn blog!