zondag 12 augustus 2007

Gisteren ben ik naar de Knotsgekke Kaarten en Scrapdagen in Den Bosch geweest. Gisteravond had ik geen puf meer om wat te doen, maar nu moest ik eerst een kaart maken om mijn nieuwe spulletjes te gebruiken natuurlijk! Ik heb veel scrappapier gekocht en drie geweldige A4 bloks met bij elkaar passend papier; een roze, lila en blauwe. Er zit ook kaartkarton in met dezelfde motieven; superleuk!!! Deze kaart heb ik gemaakt met het papier uit het lila Pretty Paper Bloc van Marianne Design, het ronde stempeltje is van Aud, de bloemen van Prima en het meisje is natuurlijk een Magnolia stempel; het emboswerk komt van de Cuttlebug. Ik heb mooie bloemen gekocht gisteren, maar paars en roze heb ik helaas (nog) niet in de collectie. Ik heb natuurlijk altijd nog de mooie bloemen van de Zip-die; die kan ik in elke kleur maken die ik hebben wil, maar nu wilde ik een "echte" bloem.

1 opmerking:

Alma zei

Mooie kaart Dicky! Je hebt prachtig papier gescoord op de knotsgekke dagen!